Tuesday 23 May 2023

DEWI ZURRAH HURRA

 




Asal Usul: Maghribi

Ini iaah Dewi Yang melapor diri kepada Abah untuk di carikan bakal suaminay yang sesuai dan mahu menerima lamarannya 

Lamaran bermaksud AJAKAN. Contohnya sy mengajak anda ke bandar, itu bermaksud sy melamar anda ke Bandar, namun melamar atau lamaran ini lebih sesuai di berikan kpd pasangan berlawanan jenis dan tujuannya adalah lebih kepada romantis. 

Dewi Perang ini mempunyai Dampingan Harimau Kumbang yang sangat besar dan mempunya 2 taring yang Tajam Kayaknya seperti haiwan Kuno. 

Kelebihan memiliki jenis bangsa Dewi ini ialah : 

Jika jenis Dewi Perang ia berkebolehan untuk mengawal Keadaan sekeliling baik nyata mahupun Ghaib, Tingkatnya adalah lebih tinggi lebih jauh dari tingkat Khodam Jin mahupun Makhluk lain selain manusia. 

Umpama anda letakkan sebuah roket di tingkat KHODAM JIN lalu anda nyalakan roket ini.. meluncur laju tinggi ia ke atas. Itulah beda nya Tingkat Dewa Dewi. 

Malah ramai manusia memuja muja mereka sehingga kini contohnya Kepercayaan Hindu dan Buddha. 

Kalau bahasa pasarnya, setakat khodam jin tu, boh penendang saja .. ni kita cakap nak bagi paham na..bukan nak riak.. Jika sekadar Setan tu dia jentik saja.. TApi..... ya ada tapinya.... golongan ini sudah lama Abandon manusia, mereka tidak pedulikan manusia kecuali yang jenis kafir , kerana mereka tidak suka di sembah sembah manusia , senag cakap dia cakap kat manusia " lantak hang la ".. dan dia buat kerja dia sebagaimana yang di amanahkan sejak zaman Nabi Terdahulu. 

Apa amanah kita sebagai Umat Muhammad?... Kita buat dak amanah tu?.. hahaha, jawab la sendiri. 

Sedangkan setiap makhluk itu ada peranan di atas muka bumi.

Iblis sejak dulu sampai ke hari ini masih nak sesatkan umat adam... Tak pernah la lagi dia bertukar kerjaya tiberrr je pergi kerja Off shore atau menghias bintang di langit... 

Tapi Manusia?// mudah bosan kan... kita cuma hidup 60-70 pun dah bosan, Iblis tu berapa ribu tahun dah hidup.... dewa dewi berapa ribu tahun, bunian berapa ratus tahun,, tak pernah mereka bosan pun. Alahai. 


Mas Kahwin Dewi Di atas Ialah 

RM 8800


Pemahar / Bakal Suami perlu faham gambar di atas di ambil dari google dan ia gambaran yang hampir sama dengan Dewi sebenar, Berbeza pada pakaiannya. Kalau lah tok pandai melukis kan bagus.. tapi tula..dok reti lukis pemandangan padi dan bukit bukau tu je la sampai ke hari ni hahahha. 


Permaharan hendaklah di Lakukan di Akaun Peribadi tok sendiri ya. 

151071112186 
    MAYBANK


Kemudian Hantarkan Detail pembayaran ke 
01133012715






No comments:

Post a Comment

TRACKING KOD 31.5.2023

  Terima kasih di atas permaharan anda, semoga kita berurusan lagi , in Sha Allah